مشکل ویندوز را با safe mode حل کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 1892
کل نظرات : 72

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 279
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2046
بازدید ماه : 18017
بازدید سال : 79027
بازدید کلی : 403725
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سید محمد سیداصیل
تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1392
نظرات

زمانی که سیستم کامپیوترتان با مشکلی جدی مواجه شود، تنها راهی که می‌شود سیستم را توسط آن بوت کرد، استفاده از Safe mode است. این ابزار بدون اینکه برنامه‌های نصب شده...

زمانی که سیستم کامپیوترتان با مشکلی جدی مواجه شود، تنها راهی که می‌شود سیستم را توسط آن بوت کرد، استفاده از Safe mode است. این ابزار بدون اینکه برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را لود کند، سیستم را بوت می‌کند.

در حالت عادی سیستم پس از بالا آمدن، درایو‌ها را شناسایی می‌کند، سپس برنامه‌های نصب شده بر روی آن را اجرا خواهد کرد، ولی اگر زمانی یکی از برنامه‌های نصب شده یا یکی از درایو‌ها به برنامه‌های مخرب آلوده شده باشند، صفحه safe mode که آبی رنگ است برای شما نمایش داده خواهد شد. این صفحه به شما اجازه می‌دهد که سیستم خود را عیب یابی کنید.

 

 

در ویندوز ۷ و نسخه‌های قبلی آن هنگام بالا آمدن ویندوز کافیست کلید F۸ را بزنید و safe mode را از منوی باز شده انتخاب کنید.

در ویندوز ۸ هم می‌توانید با فشردن کلید‌های Shift و F۸ به قسمت ریکاوری ویندوز رفته و سیستم را از قسمت تنظیمات start up ری استارت کنید.

 

 

حالا رفع مشکل سیستم چگونه است؟ در ابتدا باید سیستم را توسط آنتی ویروس اسکن کنید، سپس سیستمتان را بازیابی کنید که این کار توسط system restore امکان پذیر است. در مرحلهٔ بعد برنامه‌هایی که احتمال می‌دهید باعث بروز مشکل شده است را حذف کنید. اگر سیستمتان حتی در حالت safe mode هم با مشکل مواجه است و به خوبی کار نمی‌کند، نشانه‌ای برای وجود یک مشکل سخت افزاری است.

منبع:http://www.aftabir.com


تعداد بازدید از این مطلب: 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








********به وبلاگ من خوش آمدید********* خدایا مرا ببخش / مرا فهمی ده تا فرامین وحکمت هایت را درک کنم/ و مرا فرصتی دیگر برای بهتر بودن ده تا دستهاو زبان تو شوم . آمین یا رب العالمین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود